Thursday, May 21, 2009

meletup suda laptop ku :(

tu la padan muka aku
ta reti na off laptop
dia pun na rehat juga
ingt ko sorng je na rehat mkn,tdo,makn,tdo
gile bosan!!!!
kan da ta bley na on9

masuk bilik abg curi2
hehhehehehhe
baru bley on9
ta pun wat muka comel2 skit
abg2 na on9 jap bley?
abg pun menjawab
tade2 ak na study
dgn muka bajet garang dia
cehhh...
kedekut!!
ak pun berkata
da ta na basuh kan baju ko..
sambil berlalu meninggalkan bilik abg
dgn muka na nangis..... :(

keesokan hari nya
abg2 bila na betulkan laptop adik
ahhh!!tade2 ak na study exam na dkt
jawapan yang sama yang diucapkan
yela!!
tggu la laptop aku tuh dia oke sendiri kan..

sabar je la
so tggu abg aku free n membe dia free
baru la laptop akan di betulkan
kepada laptop tersayang
ko jgn ngade2 na wat sakit
aku tau ko saje je kan ta na bagi aku on9
ta guna punya laptop....!!!!


hahahaha
na juga bg kale merah
konon la laptop tu bley faham
kan..kan..kan..:D



2 comments:

  1. gedik uolls.
    hahha

    ReplyDelete
  2. haha..mengelabah..cakap sikit merajuk... poyo aja
    jadi cino jual cd ok lah... angah

    ReplyDelete